måndag 28 februari 2011

Så jävla bra!

Hejsan!

Ja just nu känner jag mig helt enkelt så jävla bäst, jag är grym, jag har allt man kan önska sig. Haha skämt å sido men jag känner mig verkligen bra till mods. Jag fick reda på mitt prov idag 26/30 och det tycker jag väl va helt okej ;-) Vet dock inte vad jag hade fel på så ska försöka ta reda på detta.

Har röjt och vattnat min blommor idag med, tro mig för en som bara går hemma så orkar man liksom inte göra någonting, men kommer man väl igång så mår man så jäkla bra! Jag har också fyllt i massa viktiga papper idag och såklart så har jag vart på min första arbetsintervju här nere! Jag tycker att det gick bra, vilken självförtroende boost det är att få komma på en intervju. Ska jag vara helt ärlig skiter jag lite i om jag får jobbet eller inte, städa hemma hos privatpersoner är nog kanske inte min grej, såklart kommer jag inte säga nej om jag får det. Men så fick jag ett lovande samtal idag med om arbetsintervju på Torsdag i Eslöv, tummen upp!

Denna veckan känns liksom sjukt bra och jag ser verkligen fram emot nästkommande månad, min lön kommer bli awesome, jag menar jag har ju ändå jobbat 62 timmar vilket kommer resultera i mer än 6000 i lön, NAJS ! Sen dessutom får jag ju från CSN så det kanske blir en 7000 i Mars månad som jag får ut vilket känns toppen, man får liksom lite lugn i kroppen eftersom hyran löser sig och även maten osv. Nu handlar vi ju väldigt billigt eftersom vi kan åka till ett ICA MAXI och handla. Vi tänker aldrig på vad vi handlar direkt, vi handlar det vi vill ha och försöker inte göra det billigare. Självklart kollar man ju på erbjudanden och så men det är väldigt jobbigt att gå å tänka på det hela tiden..

Sen fy fasen va min man gör mig lycklig, lyckligast i hela världen. Han peppar mig, ger mig den uppmärksamhet jag behöver, skäller på mig när jag är dum och är helt enkelt världens bästa människa. Ärlig, underbar och sjukt snygg. Jag älskar honom!

Sen så får jag väl ägna lite text till min älskade underbara knäpphund, va hade jag gjort utan apan om dagarna? Sitter jag i soffan hoppar hon upp och lägger sig tätt intill och somnar gott och myser. Hon följer med mig och håller mig sällskap hela dagarna, älskade underbara hund. Men fy fan va hon kan fresta på ibland, hon kan vara världens ängel ute men ibland är det som fan flugit i henne! Det som är så svårt är att ibland har hon inte problem och ibland är hon världens problemhund, men så nästa dag är det bort och sen tillbaka osv. Jag undrar om hon har någon bokstavskombination eller vad det är som är med henne. Ibland fattar hon exakt och ibland är hon dum i huvudet! Nä nu ska jag tydligen gå och sätta på riset :-P 

/ Stackeboon 

1 kommentar: