onsdag 16 februari 2011

Funderingar och uppdatering

Hejsan!

Nu ni nu har det hänt saker, jag har fått mitt första erbjudande om intervju! Som lokalvårdare, kanske inte det hetaste jobbet men får man pengar så. Dock undra de om jag kunde på måndag men det kunde jag då inte för jag har fått Mån-Tis nästa vecka också att jobba (7-14). Men de har inte svarat om de kunde ta emot mig senare i veckan ännu.

Sen så fick jag ett mycket roligt mejl från min handledare i kursen som jag läser just nu på omvårdnadsprogrammet. I mejlet stod det; Bra jobbat! Kommentarer finns i bifogad fil. Så jag öppnade och där stod det:

"Utvecklingsrespons: Som helhet har du gjort ett kalasjobb. Jag har faktiskt just ingenting att anmärka
på eftersom du tydligt och klart motiverar dina svar. Svaren i sig är väl underbyggda med fakta och
trovärdiga källor.

Du visar att du har kolla på de viktigaste förhållandena inom de valda religionsinriktningarna. Vidare
presenterar du en stabil källkritisk diskussion. Dina definitioner av etik/moral/empati och medlidande
tydliggör att du har tagit till dig lärobokens information. Det jag kan sakna här är att konkreta
exempel på vilka negativa konsekvenser de olika begreppen kan bära med sig. På samma sätta har du
missat att tillämpa de olika etikdefinitionerna utifrån resonemangsmodellen i uppgiftens sista fråga.
Du för en vettig reflektion men missar delar av frågeställningen.

Omdöme: MVG-"

Jag blev ju såklart skitglad! Mvg på första arbetet tycker jag man får vara lite stolt över, men nu har jag ju satt riktlinjen för mig själv så nu måste jag ju sköta de här och få Mvg på allt, det är i alla fall mitt mål och är det såhär lätt ska det väl vara a Piece of Cake!

Sen så mår jag inte så bra idag, känner mig matt och trött och får fortfarande gå på värktabletter för att orka gå till jobbet. Men när jag väl är på jobbet är jag så glad och mår lite bättre men jag är fortfarande matt i kroppen. Så nu i eftermiddag har jag och Emil vart på gekås och ja det var väl kanske inte att rekommendera om man inte mår kanon, men det gick förvånansvärt bra. Det var nästan inget folk där, köpte plast skydd till min Iphone och ett nytt skal så nu ska den bli fin fin :) Köpte också en ny handväska, det behövdes kan jag säga.. Sen så fick Disa en påse med tuggknutar och det blev hon mycket glad för ;-)

Nä nu ska jag ringa mannen och sen ska jag nana kudden! Puss på er!

/Stackeboon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar