torsdag 17 februari 2011

Hundtankar

Hejsan!

Ja jo just nu går jag i lite hundtankar, jag skulle ju allt bra gärna vilja ha en till en hund och nu, hör och häpna, har jag ändrat ras igen. Det kommer till att komma in en Flat i familjen men det får väl kanske bli när vi flyttar hemåt då, just för tillfället står siktet inställt på en Schappe istället ;-) Jag har tagit kontakt med en uppfödare som planerar valpar till nästa vinter, för då borde ju vi fått tag på en större lägenhet eller hur? Det får vi i vart fall hoppas! Hon verkar trevlig i alla fall men var för närvarande på Gotland men vi skulle bestämma senare när jag skulle kunna komma och hälsa på samt träffa mamman till valparna Wilda (Bryngans Nina Ricci) vi får helt enkelt se hur det blir med det här men visst är jag jättesugen! 


Schapendoes
I övrig jobbade jag sista dagen för denna veckan nu idag, ska ju jobba mån och tis nästa vecka men nu är det helg! Ganska gött men fan va jag älskar hemtjänsten! Vårdtagarna är underbara och jag går med ett leende på läpparna dagarna i ända! Helt otroligt underbart! 


Så nu ska jag gå och göra mig i ordning för om bara några få timmar så kommer Erik och hämtar mig och sedan drar vi till Sätila!


Btw, dag 5 på dieten och idag slutar nog jag.. Jag känner att det bara blir för mycket, jag går runt och är sjuk sugen på frukt hela tiden. Jag menar man kan ju dra ner på kolhydraterna men skippa riktigt så fet mat att man mår dåligt. Dieten kanske blir bättre på sikt men det är så jobbigt att komma till någon och behöva neka till massa hela tiden.. Så ja jag slutar nog idag, men imorgon får jag ju Sushi! Mums!! 


/Stackeboon

1 kommentar:

  1. Schappe? hmmm.... du har inga planer på att tänka byta igen, fast till schäfer då? ;) hahaha, driver mä dej :P

    Men ja tänker såhär... om man ska "sluta" så tar man endast hälften av intaget på allt gott man äter, och sen succesivt trappar lägre ner på trappan :P :) eller? lite mer "skonsam" än att sluta tvärt.. :P

    SvaraRadera