söndag 6 februari 2011

Liten Nostalgitripp

Hejsan

Nu tänkte jag bjuda med er alla på en nostalgitripp tillbaka till när man var liten, jag har helt enkelt skannat in lite bilder!
Jag och Ellinor

Lilla söta Ida

Tänk va stor man känner sig när man fyller 6!

Jag och Karin leker koja

Jag själv som liten bebis !

Påsk kärring

 
Jag och Sara leker

























Ja det var litegrann, tycker vi alla var så himla söta när vi var små tss. Jag har letat och letat men inte hittat, jag och Erik fick med ett så jäkla sött foto på Erik ner men jag kan som sagt inte hitta den. Lite tråkigt men den kommer väl fram, det är som med allt annat när man flyttar, det är alltid något som kommer bort i varje flytt.

Jag och Erik har vart på Center Syd idag med, vi skulle dels till apoteket och köpa lite saker för halsen och hostan. Jag köpte också öronrens till Disa, så att man inte kan skylla på att hon hör dåligt på grund utav det i alla fall. Sen så köpte Erik en skjorta och en annan tunika till mig (A) ja jag känner mig lite bortskämd men han ville och jag blev även bjuden på mat. Dock var Sushin som vi åt inte så god (kanske är ingen god om man ska jämföra med Casablancas) riset var alldeles för mägningt och kladdigt. Sushi brukar vara sjukt gott att äta och det brukar kännas fräscht att äta men det gjorde det tyvärr inte. Jag känner verkligen att vi sågar all Sushi som inte är gjord på Casablanca! Så när vi kommer hem nästa gång är ett besök dit inplanerat.

Det blev ju inte heller någon inflyttningsfest som det skulle vart i helgen, jag blev ju sjuk och det var inte så många som kunde komma så vi får ta det en annan dag.

/Stackeboon

2 kommentarer: