torsdag 24 februari 2011

Flytten blir av

Hejsan!

Jo nu har vi vart inne och skrivit på kontraktet, lägenheten blir vår senast den 1 Juni :-) Sen ska vi bara måla om lite så kan det nog allt bli bra! Jag känner mig nöjd med flytten. Vi kommer få det bra och dessutom får vi balkong :-D Det gillas! Sen så kan jag skaffa mig min hund vilket numera då lutar åt Flat igen eftersom sambon vill. Känns faktiskt bättre att bo i en by än en stad, vi har inte vantrivts, men inte trivts heller för den delen. Efter vi vart och skrivit på kontraktet tog vi en Pizza med Eriks kompis Peter och hade det allmänt trevligt, Erik svängde också in på systemet så nu finns här lite och dricka te helgen ;-) Så att ni inte tror att vi sitter här och "torsdags super".

Nämen det här ska nog bli bra och nu ska jag plugga på mitt prov som jag har imorgon sen ska jag sova eftersom jag är väldigt trött då jag vart uppe sedan klockan 7 i morse :-P

Puss på er!

/Stackeboon

2 kommentarer:

  1. Åh vad roligt med ny lya :) Själv flyttar jag om ca 3 veckor, men fya vad tråkigt det är att packa allt!! :(

    SvaraRadera
  2. Jag har inte ens sett er nuvarande lägenhet och nu ska ni snart flytta igen, snabba ryck ;)

    SvaraRadera