torsdag 3 februari 2011

3/2-11

Hejsan!

Igår var jag och mamma i Kinna, vi var på "Skroten" och letade efter gardin tyg, vilket vi också hittade. Jag tycker att de blev väldigt fina så vi får se hur de passar in i lägenheten men det får vi väl tro. Sen åkte vi till skrädderiet och tog en fika. Ja det kanske låter lite konstigt, åker till skroten efter tyg och skrädderiet för att fika och äta lite men men. Sen så vart det att åka hem för jag skulle ju jobba kvällen, det gick bra men allt gick i ett så vi hann precis färdigt med allt tills vi skulle sluta klockan 21.15. Sen var de bara hem, ringa mannen och prata en stund och sedan sova.

Nu på morgonen var det på  kvart i sex och äta lite frukost för att sedan ge sig iväg till jobbet igen, gick dock bara till 13.30 idag vilket var väldigt skönt eftersom min hals va tjock med slem och jag känner mig ganska så sliten efter att inte sovit bra på flera dagar. Jag sover ju som sagt var inte särskilt bra utan min man, det kan va lite jobbigt ibland och nu längtar man ju verkligen hem till honom och Disa. De sker ju som sagt idag :D Ska bara vänta på att mamma ska sy färdigt gardinerna åt mig sen ska jag åka till mormor och morfar och hälsa på för att sedan då bege mig mot söder!

Min älskade älskade man!
 
Nä nu ska jag sätta fart på mamma så jag kan åka till min älskling snaart!

Får se kanske skriver en rad lite senare. 

/Stackeboon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar