söndag 6 februari 2011

Jag hatar hosta!

Hejsan!

Uscha jag hatar verkligen hosta, jag har hostat hela morgonen det är väldigt tradigt. Trött på att vara sjuk, det är ju faktiskt 7:e dagen nu och det blir inte bättre, det blir liksom bara nya symptom varje dag.

Igår så va vi på biblioteket och skulle låna boken jag behöver till Omvårdnadsprogrammet eftersom vi har en inlämning som ska vara inne på fredag och jag har varken börjat eller hunnit få tag i boken. Men såklart var den utlånad (vilket inte stod på deras hemsida!) men men, nu är det inte lite stressigt längre utan mycket stressigt, jag kanske inte får boken innan på Onsdag vilket betyder att jag kommer ha 3 dagar på mig att skriva ett arbete på mellan 3 - 7 sidor. Vi får helt enkelt se hur det går, inga som helst problem!

Skriver kanske mer sen men nu står mannen över mitt huvud och vill åka iväg och handla.

/Stackeboon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar