fredag 4 februari 2011

Home sweet home!

Hejsan!

Nu är jag äntligen på egen mark igen, nu är jag hemma hos min man och Disan! Äntligen och gud va skönt det är, dock är mannen i skolan nu men det spelar ingen roll han kommer ju snart hem! När han kommer hem ska vi åka och handla och sedan ska jag laga mat till oss eftersom allt är slut just nu eller ja inte riktigt allt men det mesta.

Nu är det gardiner uppe här hemma med, det är najs! Bilden är spegelvänd men den visar i alla fall gardinerna.




Alltså vädret här nere, det är lite udda, för 5 minuter sedan såg det ut som de var på väg att spricka upp, men nu då 5 minuter senare är det mörkt och mulet. Det ändrar väl sig snart igen får vi hoppas!

Jag mår ganska skit just nu, det var sjukt skönt att sova inatt! Jag har sovit som en stock hela natten och hörde inte ens Eriks alarm i morse! Helt sjukt. Men om jag ska gå tillbaka till början då så har min hals typ slemmat igen och ja jag låter lite som en kedjerökare. Det börjar bli bättre så det går nog över tills imorgon.

Igår när jag skulle åka ner hit så trodde jag nästan att jag skulle somna på vägen, jag var så sjukt trött och det kändes helt enkelt som om jag körde i min egen bubbla. Det va lite otäckt när jag kom ut på motorvägen men jag kom ju ner så det vart ju lugnt!

Jag och Erik kollade på en sjukt bra film jag tankade ner igår, den heter The Animal och är från 2001 så sjukligt rolig film, precis lika rolig som jag kommer ihåg den, helt underbar! Rekommenderas!

   
Den gjorde min kväll i alla fall!
Så nu ska jag kolla lite film och vänta på mannen som borde dyka upp om en halvtimme.


/Stackeboon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar