söndag 13 februari 2011

Underbara dagar!

Hejsan!

De senaste två dagarna har det verkligen vart kanon väder här uppe, I LOVE IT! Så jävla skönt och vädret gör att man får lust till massa, som igår var vi ute och åkte skidor, effektiv tid var nog ca en timme. Det var verkligen skit härligt.


Sen så spelade vi såklart Wii Fit med i ca 2 timmar ;) Det är faktiskt jätteroligt och man tänker inte på att man står där i två timmar, även om det känns nu såhär dagen efter. Men det är kul att tävla mot varandra och då blir det ju också att man tränar mera. Vi hade också ute alla hundarna igår, jakthundarna i långlina då.

Bella


Ecco






Hjärtat










Idag så har vi också vart aktiva, vi har väl i alla fall spelat 5 minuter på Wii sen kunde vi inte motstå det vackra vädret så vi gick ut på långrunda med Disan. Vi gick väl kanske 7-8 km det var otroligt härligt, helt enkelt kanon skönt! Sen prinsessan hon njöt i fulla drag, hon fick springa lös i stort sett hela vägen och inne i skogen och köra sina race. Det är så otroligt roligt att se.

Sen så idag har jag bestämt mig att jag ska börja med LCHF metoden, alltså utesluta nästan alla kolhydrater i alla fall de flesta och äta mer protein och fet mat. Det ska tydligen vara en kanon diet så vi får se hur det går. Vi ska helt enkelt se super bra ut till sommaren, det är mitt mål och sänka mitt BMI, så nu är mitt första mål 10 kg på 3 månader och det ska väl inte vara någon omöjlighet om vi sköter oss :)

/Stackeboon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar