söndag 27 februari 2011

Söndags trött

Hejsan!

Ja nu har ju nästan hela helgen gått, fasen va allt ska gå snabbt! I fredags gjorde vi typ inget alls, satt med mjukisar och kollade på film och hade mys. Sen igår så kom Anette hit, vi åt fläskytterfilé och potatisgratäng. Sen så satt vi typ och bråkade hela kvällen huruvida vi skulle gå ut eller inte, jag ville inte och Anette ville. Men sen gick jag och Erik och la oss, vi tyckte att det krävdes lite mer planering än att komma på det klockan 22 på kvällen. Sen somnade vi och när vi vaknade klockan 5 var Anette puts väck och ja jag vet fortfarande inte vart hon är men hennes bil är inte kvar och lägenhetsdörren stod öppen så hon åkte väl hem eller nått. Vi märkte då ingenting men läskigt att vakna upp och inse att man sovit väldigt hårt samtidigt som dörren har stått öppen när man bor i en stad.. Ja suck eller va ska man säga?

Ja efter att ha vaknat med lite överraskning nu på morgonen då har det inte hänt alls mycket, jag och Disa har gått en morgonpromenad runt dammen sen har vi ätit frukost och nu står mannen framför Wii spelet igen ;-) Han har typ blivit beroende av det skulle man kunna tro :-P


 /Stackeboon

1 kommentar:

  1. Hahahaha, fan va ja hade bleve förbannad om min dörr stod öppen när ja vakna! ingen bra kombo; urdåligt morgonhumör och ytterdörren på vid gavel, plus en pers som ä putsväck... grrrrr ;)

    Hoppas att ni har de bra! :)

    SvaraRadera