lördag 19 februari 2011

Mamma mu

Hejsan!

Just för tillfället är vi hemma i Sätila och passar kossorna, eller ja man kanske säger tar han om. Det är mycket trevligt må jag säga, vi kom hit i torsdags och gick nästan genast och la oss, efter att ha blivit bjudna på kvällsmat av Eriks mormor och morfar, vilka vi också blev bjudna till på mat nästa dag. Fisk och stuvad spenat bjöds vi på vilket jag tycker är underbart gott! Mums!! Sen på eftermiddagen åkte vi iväg och handlade lite, vi köpte då också Sushi som vi tog med oss hem vilket också var underbart gott. Sen på kvällen åkte vi vidare till Klas m flera och spelade Kung fu panda och kollade på någon film men massa nakna cheerleaders, inte riktigt i min smak men resterande som var killar verkade tycka om filmen. Jag tror det kan klassas som lite "Mjukporr" ;-)

Idag sov jag väldigt länge, riktigt skönt att äntligen få sova ut ordentligt! Sen gick jag ut till Erik i ladugården och tog en massa bilder, som vanligt då.




Skriver mer en annan gång.

/ Stackeboon

2 kommentarer:

  1. Hahahah, killar! ;) och vilka fina bilder!! :D
    Och sen har ja ju kommit på hur ja skriver här, är lite trög som vanligt!! :P

    Kram
    Linda, Crossy & Vizzla

    SvaraRadera
  2. Kul att träffa dig igen i fredags, även fast jag tyvärr var tvungen att åka hem ganska snabbt. Jag och Klas får pallra oss ner till er snart :)

    SvaraRadera