onsdag 9 februari 2011

Lite Jobb

Hejsan!

Men dock på fel ställe, de ringde från Östrabo så nästa vecka ska jag jobba Måndag 7-16, Tisdag 7-16, Onsdag 7-13,30 och Torsdag 7-16. Det är ju såklart skönt med jobb men jobbigt att jag ska behöva åka hem igen och lämna min man :/ Men men jobb är jobb och pengar är pengar! Skönt att jobba i alla fall, och jag ska dessutom jobba i hemtjänsten vilket jag inte gjort sedan Augusti!

Nu kommer här också lite bilder för att jag har laddat in ganska många från kameran, närmare bestämt 99 bilder ;) Men alla kommer dock inte upp här.

Fluffan!

Söt valpis i rasthagen

En pippifågel ;)

En vacker svan


Full speed!

Årets första  bad?




Min älskling

Selma blickar ut över havet

 
Selma Lagerlöf som varit lärare i Landskrona
Detta var också bilder från dagen promenad i det fina vädret, vi var ute i ca 1 och en halv timme och strosade runt och var i två olika rasthagar.

Nu ska jag och mannen fira alla hjärtans dag, eftersom vi inte kan vara med varandra på måndag då dagen verkligen är. Så nu ska jag gå och pussa på honom.

/Stackeboon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar