fredag 11 februari 2011

Östra Fröunda

Hejsan
Ja som rubriken förvarnar om så är vi för tillfället i Frölunda, vi åkte hit igår eftersom det kan vara skönt att vara hemma men Erik några dagar innan han måste åka ner igen, det kanske inte blir så brutal omställning då? Eller jag vet inte.

Skickade in mitt första omvårdnadsarbete idag med :) 2000 Ord blidde det och jag känner mig ganska nöjd med tanke på att jag bara hade gårdagen på mig och idag då men jag skrev färdigt igår. Duktiga jag! Det känns skönt att va klar med det första i alla fall. Med den andra kursen går de si och så boken läser jag då och då i alla fall, 125/200 har jag läst.

Vi har ni också vart ute och hälsat på mormor och morfar en stund vilket var mycket trevligt och nu efter att ha hämtat Emil sitter vi i soffan igen, eller ja meningen är väl inte att vi ska sitta så länge till, jo familjen Andersson/Carlsson har nämligen skaffat sig ett Wii + ett Wii Fit! Så nu ska här tränas.. Förhoppningsvis.

/Stackeboon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar