tisdag 1 mars 2011

Första jobbet!

Hejsan!

I morse ringde de på telefonen: "Hej detta va paradisets förskola, vill du jobba idag?" Ja va säger man, självklart! Så vi fick planera om lite, jag skjutsade Erik till skolan och sen drog jag till södra sandby och paradiset förskola, så idag så har jag vart dagisfröken i 5 timmar ;-) Det har vart väldigt trevligt och barnen har varit väldigt snälla och alla kom märkligt snabbt ihåg mitt namn. Vi har helt enkelt haft en rolig dag, efter jobbet åkte jag till Svalöv för att hämta upp Erik som åkte med Peter hem efter skolan, satt där och tjatade i en stund och sen åkte vi hem.

Gud det här känns verkligen som Ketchup effekten! Först ingenting, sen ingenting och nu miljoner saker på en vecka. Måndag: Arbetsintervju Tisdag: Jobb Onsdag: Kanske Jobb och lägenhetsvisning Torsdag: Arbetsintervju Fredag: Ledigt Lördag: Gäster och Söndag: Ja va som händer på söndag är fortfarande en liten hemlis. ;-) Det kanske ni får veta på söndag eller kanske en annan dag, den som lever får helt enkelt se. Som sagt det blev faktiskt endel nu i veckan! Men inte mig emot, det är väl trevligt att det för en gångs skull händer något!
Plättar <3
Nu tvättas här och städas lägenhet inför visningen imorgon ;-)

/Stackeboon

1 kommentar:

  1. Vad händer på söndag? Kommer jag att hinna uppleva/märka vad det är som händer på söndag, eftersom jag är kvar då? Jag är nyfiken!

    SvaraRadera