lördag 19 mars 2011

Bloggtorka

Hejsan,
ursäkta för bloggtorkan men jag har helt enkelt inte haft tid, det var ju det där med småbarnsförälder ;-) Det har väl inte hänt så mycket, eller jo det händer massa saker hela tiden men jag tänker inte på dem :-P

Disa har blivit lite klippt och iordninggjord, så nu är hon faktiskt fin, eller ja hon kallas inte Disa längre utan Svullo och Hjördis plutten kallas numera Buddah. Detta beror på att vi igår lämnade dem själva längre än 10 min för första gången. Då fick Buddah för sig att de skulle dra ut Svullos fodersäck och äta så mycket de orkade, så gjorde de med och det var två mätta hundar här när vi kom hem ;-) Så vi har väl vart lite vakna inatt! Annars lunkar allt på i sitt vanliga gemak. Ska in till Eslöv på måndag för att gå bredvid en sista gång och denna gången på kvällen för att jag ska kunna hoppa in då med. Sen ska jag väl bara skriva på lite papper och sen är de bara att börja jobba.

Nä nu är jag för trött för att skriva mer så det får bli en annan dag :-)

Kram!
/Stackeboon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar