torsdag 3 mars 2011

Lyckad arbetsintervju!

Hejsan,

Japp denna dagen började med en arbetsintervju i Sveriges tråkigaste stad (hihi) dvs Eslöv, vilket jag faktiskt tyckte va en helt okej stad. Hon sa som så att bara mina referenser inte sa något dåligt hade jag jobb hela sommaren :-D Najs! Vi pratade också om timvikariat, men hon skulle som sagt kolla mina referenser först. Hoppas att få höra något snart. Fick ett mejl från städfirman igår, jag fick inte jobbet, rätt skönt ändå det hade nog inte vart något för mig. Jag tror min ovilja att få jobbet syntes igenom på intervjun.

Nu i eftermiddag sen Erik kom hem så gjorde vi hemmagjorda hamburgare, dom blev väl okej, inte super men okej. Frisko bröd in my heart! Säger jag bara. Nästa gång ska jag bara ta nötfärs tog i lite grisfärs för att dryga ut eftersom vi inte hade på mycket nöt och nja det blev helt enkelt inte kanon. Men det va väldigt uppskattat eftersom båda vi va väldans hungriga. Sen efter de gick vi en promenad med Disan och ja det va trevligt, men jag uppskattar verkligen inte att bo i en stad när man ska gå kvällspromenader.

Ceasar :-)
/Stackeboon

1 kommentar:

  1. Måtte väll vara rätt gött att känna att de gick bra på intervjuven! Hoppas att du får jobbet! :D

    SvaraRadera