onsdag 2 mars 2011

Teba

Hejsan!

Det blev tyvärr inget jobb för mig idag, dock har det hittills blivit väldigt mycket annat ;-) Ja klockan 9 kom de en tjej och en från biskopen och skulle kolla på lägenheten och jag tror det gick väldigt bra. Hon verkade i alla fall väldigt nöjd med första intrycket så vi får väl se va hon bestämmer sig för, hoppas att hon vill ha den lite tidigare så vi kan flytta så snart som möjligt :-P

Efter visningen så tog jag bilen och körde till Höör och Teba där Amanda jobbar och jag fick lite hjälp med att köpa massa saker ;-) Så nu, många pengar fattigare har jag massa bra grejer som jag och Disa direkt har testat. Här kommer bilder på sakerna jag köpt och tack för hjälpen Amanda.


Världens bästa underullskarda + kratta


"Såhär fin blev lilla jag"

Disas nya snygg overall


Och det nya halsbandet

Sen så blev det dusch och grovrengöring!
Ja det här har alltså blivit en dag i hundens tecken, ja inte mig och Disa emot och det var väldigt trevligt att träffa Amanda igen också. Det får bli fler gånger framöver, jag och Disa behöver ju komma ut och träna lite! Så nu ska väl jag och Disa fortsätta dagen som då går i vårat tecken och mysa lite till för husse kommer inte hem förens sent ikväll. Ja jag skulle nog försöka komma iväg och storhandla mä, ja det är sånt som ska lösas. Men ha det bra alla !

/Stackeboon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar