tisdag 8 mars 2011

Invägning

Hejsan,

Japp igår blev det invägning, före fotografering och mätning. Har även räknat på BMI och kommit fram till att min målvikt och mål BMI ligger ynka 28 Kg bort... Ja jo nä men det här ska vi väl klara, höhö. Nä men helt oövervinnligt ska det väl inte vara, går jag ner ca 0,5 Kg i veckan så kan jag gå ner 26 Kg på ett år och det ska väl inte vara helt omöjlig eller? Jag tror inte det i alla fall. Men de där "före" bilderna jag tog igår kommer väl hjälpa mig på traven, gud så vidrig jag ser ut :-O Nu får vi göra något åt de, det dagen jag nått mitt mål så kanske skulle kunna hända att de och måtten kommer ut här men fram tills dess håller jag dem för mig själv.

Så nu får ni som läser peppa mig i bloggen, ja de flesta som känner mig vet ju hurn jag är. Jag vill en sak väldigt gärna och är jätte duktig första dagen och sen andra dagen så har jag tröttnat, hum hur gör man för att inte tröttna egentligen? Någon som har något bra tips?

Nä nu ska jag och Disen träna några minuter om det ska bli något av henne, älskade tokhund! Kanske ska till att träna lite stadga idag, jo ja det hade nog vart vettigt. Vi får väl ta och satsa på att komma ut på lydnadsplanerna igen och knipa ett Lp1, det hade vart förbannat kul. Även om jag vet att det är i stort sett omöjligt så hade de vart kuligt. På tal om det så får vi nog träna lite apport idag också, det kan hon ju inte heller.

Puss på er!

/Stackeboon

3 Dagar, 21 Timmar och 30 Minuter

2 kommentarer:

  1. Du kommer att klara det! Visst är det svårt som fan att behärska sig och gå ner i vikt, men bara du tillåter dig att misslyckas ibland och inte ger upp bara för att du tryckt i dig en klladdkaka så kommer det att gå bra :)

    SvaraRadera
  2. Jag tror du komma klara det galant! Jag hejjar på dig :) Jag vet att det är svårt i början, men när man väl kommit igång & hållt på ett tag, blir det mycket lättare. Jag är precis som du, att man tröttnar efter ett tag. Så om du kommer på hur man håller kvar det man hade från början, så får du gärna höra av dig ;) Lycka till !

    SvaraRadera