måndag 7 mars 2011

Helgen


Hejsan!

Helgen har vart helt underbar, massa sol och väldans trevligt sällskap! Som jag nämnt innan så kom Klas och Nico hit i lördags och stannade till söndag :-) När de kom på lördagen så fikade vi lite och pratade och så, senare så åt vi gott och tittade på Good Luck Chuck, den får mig helt enkelt att tänka tillbaka på segersta tiden :-P Efter TV tittande och så vidare så somnade vi. Morgonen där på vaknade alla ca kl 06,40 vilket jag tycker var otroligt märkligt eftersom vi inte kom i säng förens 1 tiden. På söndagen gick vi en lång och mysig promenad i det underbara vädret. Vilket härligt väder det har vart hela helgen! I love it! Här kommer lite bilder från helgen:

















Ja bilderna blev inte så snyggt ordnade som jag tänkte mig men det kanske kvittar, huvudsaken är ju att ni får se de fina bilderna :-) 
Den idag har vart ganska så lugn hittills, jag vaknade strax innan 8 så jag gick upp och började duka fram lite frukost och sen åt jag och hjärtat innan han åkte iväg till skolan. Mysigt när man kan göra det. Sen så har jag och Disa tränat lite, dock utan större framgång, hon brukar ju vara duktig på trix osv, men "gråta" går liksom inte att få in i hennes huvud.. Jag kör med tofs och har då väldigt hög belöningsfrekvens och det syns på henne att hon fattar när toffsen är på för ibland försöker hon inte ens få bort den utan tar bara upp tassen för att hon vet att hon får godis för det, men så fort toffsen åker av är hon totalt bombad, hon fattar ingenting alls, försöker sig inte ens på det, och jag vågar inte belöna bara när hon lyfter upp tassen lite grann för då kanske hon blandar ihop det med "tass". Någon som har några tips, för jag tänker inte ge mig, detta ska gå!

Ha en fortsatt bra dag!

/Stackeboon

1 kommentar:

  1. Helgen var hur mysig som helst, tack så mycket för allt! Kan jag få lite bilder som ni tog, i alla fall de finaste? Vore roligt att ha :) Och hur gick det med grejen på söndagen? :D

    SvaraRadera