torsdag 10 mars 2011

Delegering

Hejsan!

Japp idag har jag vart inne på delegering, det är alltså en kurs med ett avslutande prov som man gör för en sjuksköterska för att få lov att ge de äldre medicin. Det gick väldans bra, de va 27 frågor och man fick ha max 3 fel och jag hade inga så jag klarade mig så nu e de bara att börja jobba! De e najs, så på Måndag och Torsdag nästa vecka ska jag gå bredvid och sen är de klart att börja jobba. De går bra nu!

Sen så skyndade jag hem och satte igång och göra ost och skinkpaj för första gången i mitt liv, den blev faktiskt väldigt god och den uppskattades utav alla vi som åt. Ja de va ju bara jag, Erik och Peter men endå 3/3 är väl inte så dåligt betyg ;-) ? Den tog slut i vart fall.

Sen så stod jag en 20 min på wii spelet och tränade lite nickningar, duktigt och då belönade jag mig själv med lite glass (A) Allt enligt dietens tecken, haha! Nä skämt å sido ibland får man väl fuska.

Inga bilder idag men om jag känner mig själv så blir de massa efter helgen, vi ska nämligen hem :-)

/Stackeboon

1 kommentar: