tisdag 22 mars 2011

Typiskt Johanna

Hejsan!

Igår var jag iväg och "jobbade" eller ja gick bredvid då. Klockan 14-22,30 gick jag och jag trodde aldrig att jag skulle klara av det, jag är ju väldans kvällstrött. Men det gick faktiskt oväntat bra :-) Det var trevligt, dock sen när jag slutade så hade tydligen jag glömt lyset på på bilen så batteriet var dött... Lagom roligt sådär när man trodde att man bara skulle få åka hem och sova. Men lite hjälpbedjan, startkablar och en timme senare var jag hemma igen :-) Där jag möts av min älskade man som säger "Det här är så typiskt dig". Roligt precis de man vill höra ;-) Somna gott i alla fall och fick sovmorgon för min underbara man tog ut vovvarna.

Idag har jag också bakat en massa, ja jag hade liksom lite baklust. Så det blev en Citronkladd deluxe, den blev fin fin ;-)


Sen blev det också en lite tigerkaka som vi frös ner för att ha om det skulle komma oväntade gäster och så vidare. Det var faktiskt väldigt trevligt att baka lite :-)


Sen så har jag och Hjördis tränat litegrann, vi tränade lite kontakt, försökte klicka in henne och tränade med visselpipan. Ja kontakt övningarna gick ju bra, men resten kanske man inte kan hänga i granen. In klickningen gick sådär hon börjar kanske förstå va klicket betyder men det har verkligen inte gått fram ordentligt. Visselpipan fattar hon inte alls så den måste vi öva på mycket ;-)

Blää Disa

Mitt lilla Hjärta

Mina sessor

10 Kg kärlek!

Gäääsp!

Jag har tur som är så söt!

Grymt sexig bild på oss!

Grymt sexig bild på bara mig
Sen så har jag stått 40 minuter på Wii:et och försökt få bort lite av kakan jag då åt idag :-P Nä nu är klockan alldeles för mycket så nu får jag nog faktiskt mysa ner mig tillsammans med min man!
Puss å Kram!

/Stackeboon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar