onsdag 9 mars 2011

Svalöv BK

Hejsan,

Igår drog jag och mannen och Disa iväg till Svalöv. Där mötte vi upp Eriks kompis Peter och hans två springrar Molly och Freja för att sedan upptäcka Svalövs brukshundsklubb. Vi tränade lite Agility jag och Disa, men mestadels så fick hundarna busa av sig lite och lära känna varandra. Det funkade skit bra, vilket var väldigt roligt de kommer ju liksom bo granne sen :-) Här kommer lite bilder:

Fick också ett roligt samtal från Eslöv igår, hon sa att mina referenser var bra så nu ska jag iväg på delegation imorgon (Så jag kan ge läkemedel till de äldre). Så idag måste jag ta mig i kragen och plugga lite grann eftersom det kommer vara ett prov efteråt men jag tror inte det kommer bli jätte svårt, jag tror inte det i alla fall. Sen så måste jag sätta mig och göra mitt arbete som ska in på fredag, detta ska nog gå bra. Jag känner mig väldigt lycklig som faktiskt kommer att få jobb! Det är underbart! Nu kan jag känna mig lugn för både jag och Erik har jobb i sommar, fan va vi är bäst! ;-) Men va jag längtar till den dagen som jag har fast jobb och får lov att vara ledig på somrarna! Liksom ha en riktig semester, jag tror inte jag vart på semester på 4-5 år och då var det typ 3 dagars tältning med familjen eller jag och Erik hade ju fyra dagars semester i Varberg förra året, världshistoriens sämsta semester. Det regnade och var dåligt väder och så fick vi ju den dåliga nyheten också vilket resulterade i att jag mest bara låg och grät. 
Fick mejl från Tord igår med, jag mejlade till honom och hörde huruvida han tror att pälsen hinner växa ut tills Borås i Juli och de trodde han och tipsade också om en utställning i Maj också. Jag är väldigt utställningssugen! Det är ju väldigt roligt när det går bra för en och det ger ju liksom en liten kick att vara lite nervös och en otrolig självförtroende boost när man vinner något! Nä nu får jag ge mig och börja plugga.

/Stackeboon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar