söndag 1 april 2012

Sätila bo

Okej nu försöker vi landa, hmm nähä de gick inte då försöker vi med något annat ;-)

Ja för saker och ting går i ett här kan jag lova, vi kom hem tisdag kväll till mina föräldrar och omgicks med de och min syster + moster och mormor på onsdagen. Torsdagen började jag gå brevid samma på fredagen men på torsdagen åkte jag till Floda efter jobbet för att träna hund tillsammans med Fanny. Det går framåt med sessan i alla fall, tanken är att vi ska kunna starta i Lkl 1 till hösten.

Sen var jag ute och joggade på kvällen, samma sak igår så nu har det blivit 3 gånger denna veckan som jag kommit ut och lunkat vilket är en klar förbättring mot innan! 8.30 per kilometer ligger jag på nu och det är med Hjördis kissestopp och lite sammanbrott på henne inräknat, tanken är att det ska förbättras rätt så avsevärt fram till sommaren. Men första mål 7 min/km! Det ska vi väl fixa, det är bara att jobba upp konditionen. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar