fredag 16 mars 2012

Tänk om..

Tänk om man kunde hantera den där taktiken i att ta det lugnt och ta en dag som den kommer. Jag kan inte börja skriva på mina arbeten för att jag är för nervös, jag hittar helt enkelt inte lugnet någon stans. De kan ju ringa idag men jag har som sagt var tappat allt hopp för att de varken ska ringa eller att jag ska få jobbet.

Skit samma hur positiva de lät sist, jag vågar ju inte tro på någon i alla fall. Det är inte lätt när det inte blir som man tänkt sig så det är lika bra att man tror att man inte fått det. För hade jag fått det så hade de väl ringt i onsdags eller hur? Hur som så har jag fortfarande inte hört något, och jag har suttit på helspänn i två timmar vilket resulterat i att jag redan är helt slut och klockan är bara 9.

Erik har heldag i skolan idag och jag är ledig, då ska man ju ha tid för att plugga men icke. Mina fingrar vill inte, då jag testar å skriva av mig lite och ska se om det väljer att fungera..

Det är inte så trångt som det ser ut, men jag tycker det ser mysigt ut :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar