tisdag 2 augusti 2011

Denna jefla skörd!

Hejsan!

Nu sitter jag här och klockan är över 21, det är min lediga dag idag efter att ha jobbat helgen igen. Jag var verkligen sjukt trött igår kväll och vi somnade kanske strax efter 23. Sen vaknade jag inte förens 12,30 idag :-O Det är verkligen sjuk pinsamt men så blev det.. När jag vaknade ringde jag av vana Erik, han talade då om att nu var skörden i full gång och då brast det för mig. Givetvis skulle det bli skörd idag! Vi som skulle haft eftermiddagen tillsammans nu på min lediga dag och dessutom grillat lite med kompisar i eftermiddag! Jag som hade tänkt gå en långrunda med hundarna först och sedan baka och laga fin mat tills han kom hem, istället blev det att hundarna fick gå ut och kissa sen gick jag in och satte mig i soffan för att deppa och gjorde inte ett dyft.. Dock tog sig älsklingen en lite längre rast mella fem och sju så vi kunde få äta lite tillsammans och i alla fall träffas lite. Sen åkte han igen.

Efter att ha suttit här ytterligare någon timme och tyckt synd om mig själv tog jag mig i kragen och promenerade på min födelsedagspresent och gjorde lite övningar och tog sedan en skön dusch och blev av med all svett och sedan smorde jag in mig med lotion så jag ska bli mjuk och len. Ja man måste ju försöka ta hand om sig nu när folk tror man är gammal, jag har nog kommit i en 40 års kris redan vid 20 års ålder x) Så nu sitter jag här och hoppas på att han ganska snart ska vara hemma, han måste i alla fall vara hemma innan klockan 6 för jag ska ju till jobbet i morgon bitti. 



Liten uppdate i alla fall, jag jobbar heela tiden  känns de som.. Så vi får se när vi hörs nästa gång!

/Stackeboon

306 dagar kvar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar