tisdag 9 augusti 2011

4 dagar kvar!



Hejsan!

Jag kom på de, det där jag skrev i förra inlägget att jag skulle kolla på "play tv" det kan ju liksom uppfattas lite fel, jag menar såklart tv4 play och liknande. Inget annat! ;-)

Skulle bara få sagt det ;-) Just för tillfället sitter jag och Disa här i soffan och myser och slökollar på tvn, men mest så slösurfar jag på datan och myser med gamla damen. Ja för tanten är ju snart 4 år, den 29:e Aug är det hennes födelsedag! På tal om det så behöver hon vaccineras, hmm de va bra att jag kom på det! Sen över till den "lilla", ja för det är precis vad hon tror hon är, Hjördis alltså. Hon tror hon är mindre än en Papillion typ, hon bara häver sig över Disa och tror att hon ska kunna andas utan problem trots den "lilla" tyngden. Hjördis vill ju bara mysa men Disa tycker det blir lite jobbigt ;-) Hjördis ska också komma mycket nära hela tiden och gosa, gärna in under och bakom ryggen när man sitter i soffan, goshund <3 Hon har nog fångat hela mitt hjärta nu, underbara hund!

Sen igår var jag av till Lund för att träffa min älskade vän Jenny och hennes dotter och mamma. Det var skönt att komma ifrån vardagen en stund och få prata av sig med en riktigt bra kompis :-) <3

Idag har jag jobbat också, jag njuter av mitt jobb (ibland inte) det är underbart vad man får vara med om, ingen dag är den andra lik. Man får leka sällskapsdam, man får vara problemlösare, tröstare, en som får personen glad, man får hjälpa människor som inte klarar av saker och ting själva. Man får en chans att vara en bra medmänniska helt enkelt! Skön känsla att komma hem från jobbet varje dag och säga till sig själv att idag har jag gjort livet liite bättre för några människor och det känns sjuk bra!

Min flattefnatt <3


Har jag påstått att jag älskar mannen till höger? Jo ja de gör jag.. ;-)

Snigelkärlek <3

Vår nya rolls royce !

Bebis!


Det är nått speciellt med taggtråd..




Kooooor

Muu   

De sista bilderna såhär i inlägget på kor och natur togs när jag också igår var och hälsade på Erik på jobbet, han skulle till ett ställe mellan kågeröd och svalöv och kolla till lite kvigor :-)

Det var allt för den här gången, sköt om er ! Puss och kram

/Stackeboon

299 dagar kvar
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar