onsdag 3 augusti 2011

Cider och solbränna

Hejsan!

Fantalastisk dag på jobbet idag, känner knappt av att jag har jobbar. Det känns mest som jag suttit ute i solen hela tiden, vilket resulterat i en fin bonnabränna! Najs äntligen lite färg! Nänä man ska inte klaga på att den kanske hamlar på fel ställe, huvudsaken är att man får den ;-)

Ja mannen min är ju fortfarande iväg och skördar, han kom hem strax efter tolv inatt och körde mig till jobbet för att sedan åka igen och jobba. Idag har han inte vart hemma en enda minut. Men han hade ju då också bilen, mycket dumt egentligen. Jag missade ju såklart första bussen hem, det är faktiskt inte lätt att hinna med en buss som går 5 min innan man slutar.. Så nästa gick inte förens två timmar senare, som tur var hade jag bra sällskap i form av Regina så vi fördrev tiden i Eslöv. Jag blev lite grinig då jag min andra gång på systemet inte behövde visa leg, ja jag har numera sjuk åldersnojja! Pust.

Men sen vart jag väl hemma halv sju, sprang ut med de stackars hundarna vi har ståendes här hemma, Hjördis fick energifnatt när hon fick i sig sin mat. Mycket jobbigt för en trött matte kan jag säga. Nu ligger både jag och hundarna för under skörd är faktiskt allt tillåtet! Nu ska jag ta och kolla lite på play tv och sen ska jag sova. :-)

Scchnögg bränna!

/Stackeboon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar